بیمار با مرحله نهایی FSGS می تواند پیوند کلیه اجتناب از
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیمار با مرحله نهایی FSGS می تواند پیوند کلیه اجتناب از

بیمار با پایان مرحله از FSGS می تواند TransplantSpeaking کلیه از پیوند کلیه اجتناب از، آن را یکی از مؤثرترین درمان برای مرحله نهایی FSGS است، اما نه همه بیماران نیاز به آن را. پیوند کلیه تنها نیاز است که تقریبا تمام عملکرد کلیه از دست داد. بنابراین اگر بیمار می تواند یک درمان مناسب برای صرفه جویی در عملکرد فعلی کلیه و افزایش آن را پیدا کنید، آنها ممکن است فرصتی برای جلوگیری از پیوند دریافت کنید.
چه درمان می تواند کمک FSGS بیمار جلوگیری از پیوند کلیه؟
در اینجا ما به شما کمک خواهد در مورد جدید درمان FSGS بدانید. در چین، سلول های بنیادی استفاده می شود برای کمک به تعمیر بیماران مبتلا به FSGS صدمه به کلیه ها و افزایش عملکرد کلیه برای جلوگیری از پیوند کلیه. این درمان ترکیبی داروهای غربی، داروهای گیاهی چینی و تکنیک های پیشرفته تصفیه خون با هم. انواع مختلف داروهای گیاهی چینی توابع مختلف و آنها می توانند آسیب کلیه از طریق گسترش عروق خونی، افزایش گردش خون، از بین بردن استاز خون، از بین بردن کمپلکسهای ایمنی و تغذیه برای کلیه های آسیب دیده تعمیر.
از بالا ما می توانید مطمئن شوید که سلول های بنیادی می تواند کمک به بیمار FSGS جلوگیری از پیوند کلیه. اگر شما می خواهید برای ذخیره کلیه شما و جلوگیری از پیوند کلیه، من فکر می کنم این درمان یک انتخاب خوب برای شما است. حتی برای بیماری که پیوند کلیه صورت گرفته است، آنها همچنین می توانند به کمک برخی از این درمان را دریافت کنید.
اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد درمان برای FSGS و یا می خواهید برای جلوگیری از پیوند کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: